- Det är bland många andra jag som är KHK.

Tuesday, February 09, 2010

Trist…

Jag har haft aningens svårt att få ihop dygnets 24 timmar den senaste tiden. Finns det inte tid så tappar jag också lusten att skriva och då blir det inga inlägg. Men så är det, och bloggandet ska vara kul och göras av lust. Om inte lusten infinner sig får det helt enkelt vara tills den faller på.

-------------------------------------------------------------------------------------

Hur som helst så fick jag lite statistik för bloggen nu på morgonen. Det visade sig att det nästan var besöksrekord här igår. Det känns ju lite trist att det ska vara en skandal som gör att besöken haglar in. På ett sätt är det förståeligt då klubben valt att lägga locket på. På ett annat sätt känns det så klart riktigt tråkigt då det troligen inte handlar om hockey (?).

-------------------------------------------------------------------------------------

Samtidigt är det klart att de engagerade supportrarna och även andra hockeyintresserade surfar runt för att försöka skapa sig en bild över vad som hänt. Hockeyn är glödhet i vårt lilla län och människor är engagerade på alla plan och nivåer, vilket så klart i grunden är jäkligt kul!

Jag tänker inte här spekulera i vad som kan ha hänt eller inte, jag vill inte vara en del av den ryktesspridningen. Att KHK lägger locket på kan ha tusen anledningar, det ska vi inte glömma.

--------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon är det match mot Halmstad i TAK. Halmstad har varit riktigt jobbiga att möta för KHK denna säsongen. Nu hoppas jag på en riktig urladdning och att de inre oroligheterna i laget kan sopas undan åtminstone tillfälligt.

p.s. OIK, vilken säsong… man slutar inte att förvånas och/eller imponeras d.s.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home